Det er langt fra alle virksomheder, der har gjort sig klart, hvad de egentlig sælger. Du kan ikke sælge forsikringer. Men du kan sælge tryghed. Ikke biler – men bevægelsesfrihed. Derfor vil vi foreslå dig, at vi starter med den sværeste opgave af dem alle: At finde ud af, hvad virksomhedens egentlige produkt er.
Tag bare os selv. IDéHuset sælger i virkeligheden slet ikke reklame. Vi sælger et personligt tillidsforhold mellem dig og dine kunder. Ved hjælp af idérig, ærlig og seriøs kommunikation. Vi tager udgangspunkt i dig. Og de tanker, der allerede er tænkt i din virksomhed. Hvis det er nødvendigt, tør vi sætte et venligt spørgsmålstegn ved svar, som man måske har taget for givet for længe. Enhver kan f.eks. gå til et reklamebureau og spørge, hvad en ny hjemmeside koster. Men hvis du spørger IDéHuset, svarer vi med – spørgsmål.
HVAD ER FORMÅLET MED EN NY HJEMMESIDE?
HVEM SKAL SE DEN?
HVORDAN FINDER BRUGEREN DEN?
OG ER EN NY HJEMMESIDE EGENTLIG DET ENESTE OG BEDTSE MIDEL TIL AT NÅ DIT MÅL?
I de fleste tilfælde er der nemlig andre – og bedre – måder at løse opgaven på. IDéHuset har flere års erfaring med markedsføring på forskellige niveauer. Fra den enkeltstående event, der åbner døren for sælgerne på et nyt marked. Til de større aktiviteter, der holder kontakten til kunderne og gør det muligt at sælge til dem igen og igen. Hvis du synes, at det lyder interessant, har vi lige bevist vores egen pointe:
Det er langt fra alle virksomheder, der har gjort sig klart, hvad de egentlig sælger. Du kan ikke sælge forsikringer. Men du kan sælge tryghed. Ikke biler – men bevægelsesfrihed. Derfor vil vi foreslå dig, at vi starter med den sværeste opgave af dem alle: At finde ud af, hvad virksomhedens egentlige produkt er.
Tag bare os selv. IDéHuset sælger i virkeligheden slet ikke reklame. Vi sælger et personligt tillidsforhold mellem dig og dine kunder. Ved hjælp af idérig, ærlig og seriøs kommunikation. Vi tager udgangspunkt i dig. Og de tanker, der allerede er tænkt i din virksomhed. Hvis det er nødvendigt, tør vi sætte et venligt spørgsmålstegn ved svar, som man måske har taget for givet – for længe. Enhver kan f.eks. gå til et reklamebureau og spørge, hvad en ny hjemmeside koster. Men hvis du spørger IDéHuset, svarer vi med – spørgsmål.
HVAD ER FORMÅLET MED EN NY HJEMMESIDE?
HVEM SKAL SE DEN?
HVORDAN FINDER BRUGEREN DEN?
OG ER EN NY HJEMMESIDE EGENTLIG DET ENESTE OG BEDTSE MIDEL TIL AT NÅ DIT MÅL?
I de fleste tilfælde er der nemlig andre – og bedre – måder at løse opgaven på. IDéHuset har flere års erfaring med markedsføring på forskellige niveauer. Fra den enkeltstående event, der åbner døren for sælgerne på et nyt marked. Til de større aktiviteter, der holder kontakten til kunderne og gør det muligt at sælge til dem igen og igen. Hvis du synes, at det lyder interessant, har vi lige bevist vores egen pointe:
Løsninger sælger bedre end produkter
Er du nogensinde blevet overrasket over en regning fra et reklamebureau? Så kan vi kun trøste dig med, at du ikke er alene. Dét personlige tillidsforhold, vi skal opbygge mellem dig og dine kunder, skal også gælde mellem dig og os. Derfor er alting på tilbud hos IDéHuset. Skriftligt tilbud. Vi starter ikke på opgaven, før du har givet grønt lys.
Hos IDéHuset er alting på tilbud.
Skriftligt tilbud.
Er du nogensinde blevet overrasket over en regning fra et reklamebureau? Så kan vi kun trøste dig med, at du ikke er alene. Dét personlige tillidsforhold, vi skal opbygge mellem dig og dine kunder, skal også gælde mellem dig og os. Derfor er alting på tilbud hos IDéHuset. Skriftligt tilbud. Vi starter ikke på opgaven, før du har givet grønt lys.