Enhver kan gå til et reklamebureau og spørge, hvad en 8-siders brochure i fire farver koster.

Men hvis du spørger IDéHuset, svarer vi med - spørgsmål.


HVAD ER FORMÅLET MED BROCHUREN?

HVEM SKAL LÆSE DEN?

HVORDAN KOMMER DEN FREM TIL LÆSEREN?

OG ER EN BROCHURE I DET HELE TAGET DET

BEDSTE MIDDEL TIL AT NÅ DIT MÅL?


I de fleste tilfælde er der nemlig andre - og bedre - måder at løse opgaven på. IDéHuset har flere års erfaring

med Direct Marketing på forskellige niveauer. Fra den enkeltstående direct mail, der åbner døren for sælgerne på et

nyt marked. Til de større direct mail kampagner, der holder kontakten til kunderne og gør det muligt at sælge til dem

igen og igen.


Direct Marketing er ikke svaret på alt. Men det er altid værd at overveje, hvis du gerne vil kunne se, måle og mærke
effekten af en kampagne. Det vil de fleste i dag.

REKLAMEBUREAUET IDÉHUSET APS

ALBANIVEJ 7, 1. SAL, 5792 ÅRSLEV

TLF. 66115511  /  MAIL

SOM MAN SPØRGER, FÅR MAN SVAR

SOM MAN SPØRGER,

FÅR MAN SVAR

SLAGPLAN   VÅBEN   TEST DIN KAMPEVNE   KUNDER   KONTAKT